Freeedaaagssmyyyyss!

Hej på eeeer ! :)
Jag och Sofie har som vanligt kollat på One Tree Hill nu !  Han drog nyss hem..  Vi har ett avsnitt kvar på andra säsongen , så jag tog hem den tredje idag! hihihi. Världens BÄSTA serie!

Idag var vi och bada i skolan , men det var typ ingen som badade! FJOLLOR! ;)  hah.
men vi fick iaf "lära oss" att dyka och livrädda. Dykningen gick faktiskt bra. Hade inte så höga förväntningar på det direkt, men det funkade :D

Haha, nu tror jag att jag ska kolla på prince of persia! Laddade ner den för ett tag sen.  Så tycker det är dags att kolla på den nu :P Jag skriver sen vad jag tyckte om den :)

Puss sålänge! ^^

prince of persia the sands of time


Kommentarer
Postat av: MEREI

- den filmen är så jävla bra!

2011-01-21 @ 21:24:43
URL: http://dajeroma.blogg.se/
Postat av: A L M A

jag har fikat på stan med kompisar sj då? (;

2011-01-21 @ 21:45:38
URL: http://jarnung.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0