One tree hill <3

Hej! Jag och Sofie drog hem till mej dirr efter skolan och kollade på One Tree Hill! älskar det! SÅ JÄÄÄVLA BRA!
Rekomenderas!  Heh :)

Nu sitter jag och kollar på Top model 15! Är asniiiiiice , får mycke inspiration därifrån! Haha, låter typ som att jag vill bli modell or something.
Men jag gillar det programmet starkt! Håller ni inte med ? :) 

Just nu känns det som om jag vill göra ALLT! Jag vet inte varför , har värsta konstiga känslan :o Haha, jag vill flytta till ett hus precis vid stranden, rita , lära mej spela gitarr, dansa, resa..  Haha, normal jag är! Men ungefär den känslan har jag nu om ni förstår? HAHAH

aja, nu ska jag inte sitta här och skriva av mej allt för mycket :P



Ps. Ni som är med och ska filma till "teatern" i spanskagruppen , glöm inte att ta med er saker imorrn! ;) Hoppas ni ser detta också! haha. Ds

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0