Onsdag

Tjeeennnaaarrreee!
Idag har det vart en ganska chill dag faktiskt :)
Vi hade:

*hemkunskap
*hemkunskap
*idrott
*mat
*spanska
*engelska

Och på spanskan så ska vi typ spela teater? Hah men min grupp (alla tjejer i klassen typ) valde att göra en video ist, så vi ska typ va massa olika karaktärer och filma som om det vore en vanlig skoldag!
Jag ska tex vara Tönt och typ lärare tror jag . Sen hade vi typ cheerleaders, turkar, fjortisar, emo, sportnörd m.m. :) Blir nog skitkul!  Fast det kommer bli ganska oseriöst men ändå askul! (y

På hemkunskapen idag bakade vi delvis shackrutor (kakor) så , ehhmmm..  mitt nya nyttigare liv börjar nog imorrn :)))  För då äre spinning! Wiihooo.

Ha det bra! Puss


En helt otrolig bild från åre förra året! Följde med upp till Moas stuga på sportlovet :)
Det var SKITKUL! Har många minnen därifrån ;)
Tänk att det nästan var ett år sen? Tiden går föööör fort!


Kommentarer
Postat av: alma

utvecklingsamtal ;)

2011-01-12 @ 19:41:12
URL: http://jarnung.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jo det är bara bra med mej :D

Den där videon låter ju skitkul! ;)

2011-01-12 @ 19:43:53
Postat av: amanda

GRATTIS! Du är med i tävlingen om att bli veckans blogg i min blogg. Skriv ett inlägg på din blogg att du är med och tävlar hos mig och länka mig i inlägget, och sen be dina läsare att rösta på dig! PUSS

2011-01-12 @ 19:59:23
URL: http://aamandanathalie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0