Sover vid sofie inatt!

Cha Cha! :)
Idag drog jag och Sofie hem till Moa.  Vi spelade gh och typ...  snackade . Haha :)
Så har inte gjort så mycket idag. Nu ska jag packa sen käka. Sen får jag skjuts hem till Sofie och sover där ((:
Och ni vet väl vad det betyder?  ONE TREE HILL ALL NIGHT LONG!  Hah.  Är 110% taggad! :D
wiiieee


Vi får se om vi hörs nå mer idag..  annars så skriver jag imorrn!
Hoppas alla har en skön helg!
Puss

Hahah, orkade inte ta nå bilder , så ni får första tagna bilden!  -  Wooollaa!



Fråga mej inte vad jag gör , för jag kan inte svara på den frågan ^^ 


Kommentarer
Postat av: MADDES

Jag har sett alla avsnitt utan den senaste säsongen, säsong 7 men ska nog börja kolla på den snart :D

2011-01-23 @ 12:33:59
URL: http://maddisenj.blogg.se/
Postat av: Alexandra

tack så mycket :D

söt bild :)

2011-01-23 @ 15:26:05
URL: http://alexandrareichert.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0