The last song

Jag och Sofie kollade ju som sagt på "The Last Song" igår med Miley Cyrus och Liam Hemsworth. Riktigt grym tycker jag , och väldigt sorglig.
Handling: 

Sjuttonåriga Veronica "Ronnie" Millers liv vändes upp och ned när hennes föräldrar skiljde sig och hennes pappa flyttade från New York City till Tybee Island, Georgia. Tre år senare är hon fortfarande arg på sina föräldrar, särskilt hennes far.
En dag så beslutar hennes mamma sig för att det skulle ligga i allas intresse om hon skickade Ronnie tillsammans med hennes yngre bror Jonah till Tybee Island under sommaren, så att hon kan få chansen att få umgås med sin pappa. Ronnies far, som är en före detta konsertpianist och lärare, lever ett lugnt liv på Tybee Island. Han är helt fördjupad i sitt arbete att skapa ett konstverk, som kommer att bli mittpunkten i en lokal kyrka. Ronnie lyckas senare hitta något som både hon och hennes pappa har gemensamt - och det är musiken.
Ronnies humör blir allt bättre när hon möter den godhjärtade volleybollspelaren Will Blakelee .
Dom finner liknande intressen och blir förälskade i varandra. Men Ronnies liv vänds upp och ner när hon får reda på att hennes pappa insjuknat i cancer...

Trailer:



Den får fem stjärnor av mej!
En film som är LÄTT värd att se! :)  

Kommentarer
Postat av: hanna

Idag har jag mest varit inne och vilat mig, jag börjar nämligen bli sjuk, väldigt tråkigt! dudå? :D

2011-01-07 @ 20:13:05
URL: http://hannadahren.blogg.se/
Postat av: hanna

Tack så mycket !

haha jaså, vad har du köpt då? :D

2011-01-07 @ 20:40:52
URL: http://hannadahren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0