Top model 15!

Hejhej ! Nu har jag precis kollat klart på första avsnittet av Top Model 15! Har börjat gilla det , jag följde ju hela säsong 14. Sen har jag tittat på några avsnitt också!  Och oj va olika alla människor är!
Det är riktigt kul att se deras utveckling. Och man blir nästan lite inspirerad av deras look och poser! Hahaha, håller ni inte med? :)
Tycker det är skitfränt!

Jag och Sofie kollade inte på Sex and the city 2 som vi sa, för Sofie trodde att hon inte skulle hänga med riktigt om hon inte har kollat på det tidigare. Vet inte riktigt hur det är. Jag har sett det flera gånger förut , tycker det är ganska kul ibland. Men jag får helt enkelt kolla på den själv någon gång senare :)

Nä nu ska jag ta och svara på lite kommentarer sen dra och göra mej iordning (: 
Hoppas alla har haft en bra dag!



snow.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0